Reklamní a produktová fotografie (česky)

1 bod do vernostného systému
Dostupnosť
Produkt už nie je v ponuke

Výrobca

Kód produktu
209269

Hmotnosť balenia
0.5 kg

Zaujíma vás, ako zachytávate snímky, ktoré sa klienti nakoniec rozhodnú použiť ako súčasť svojej reklamnej kampane alebo dokonca firemnej identity? Chcete začať s produktovou fotografiou alebo len hľadáte nové prístupy, techniky a inšpiráciu pre svoju ďalšiu prácu? Profesionálny fotograf a pedagóg vybral niekoľko desiatok svojich dokončených úloh, aby opísal celý proces ich tvorby. ... Prečítajte si viac

Pýtate sa, ako vznikajú obrázky, ktoré si klienti nakoniec vyberú ako súčasť svojej reklamnej kampane alebo dokonca firemnej identity? Chcete začať s produktovou fotografiou alebo len hľadáte nové prístupy, techniky a inšpiráciu pre svoju ďalšiu prácu? Profesionálny fotograf a pedagóg vybral niekoľko desiatok svojich dokončených úloh a opísal celý proces ich tvorby.

Inšpirujte sa a naučte sa nezvyčajné fotografické techniky, aby ste mohli pri každej úlohe zachytiť výnimočný obrázok. Vytlačené príklady sú doplnené podrobnými informáciami o ich vzniku, detailnými náčrtmi umiestnenia svetiel v scéne alebo pracovnými náčrtmi autora, na základe ktorých sa dospelo k finálnemu záberu. Naučíte sa postup pri fotografovaní rôznych úloh, od záberov na stole až po automobil v exteriéri, a autor sa s vami podelí aj o tipy na rôzne efekty a ilúzie, ktoré vám pomôžu spestriť vaše snímky.

V knihe Reklamná a produktová fotografia sa okrem iného dozviete, ako:

  • Plánujte prácu na reklamnej úlohe od zadania až po prezentáciu výsledkov
  • Prechádzajte tvorivým procesom, aby ste našli inšpiráciu a nápady na samotnú realizáciu
  • Pripravte scénu, vyberte a nastavte svetlá, potrebné pozadia a ďalšie pomôcky
  • Využite vlastnosti objektívov na zobrazenie objektov rôznymi spôsobmi
  • Vyberte vhodnú štylizáciu, efekty alebo manipuláciu s obrazom
  • Vytvorte nevšedný obraz, či už fotografujete v ateliéri alebo v exteriéri

O autorovi:

  • Vypracujte si fotografiu, ktorá bude mať pre vás význam:
    Jan Jindra
    získal fotografické vzdelanie na Akadémii múzických umení v Prahe a od roku 1989 sa venuje profesionálnej úžitkovej fotografii. Je držiteľom mnohých významných ocenení a jeho obrazy sa objavili vo viacerých výstavných katalógoch a knižných publikáciách. V súčasnosti prednáša na Fakulte multimediálnych komunikácií, kde vedie semináre v Ateliéri reklamnej fotografie, napríklad o stratégii prezentácie, technikách fotografických trikov a svetelnom dizajne.

    Autor:Jan Jindra
    Počet strán: 232
    Formát: 210 x 235 mm brožovaná väzba, šité nitmi

    Obsah knihy Reklamná a produktová fotografia

    • Čo predchádza fotografovaniu
    • Pracovný postup reklamnej práce
    • Fotografia a financie
    • Tvorivé princípy

    Štýlové zdroje

    • Štýlové zdroje
    • Light Brush
    • Krúžkový blesk

    OBRAZ OBJEKTU

    • Nízka hĺbka ostrosti
    • Vysoká hĺbka ostrosti
    • Perspektíva širokouhlý objektív
    • teleobjektív s perspektívou
    • Skladá sa

    FORMÁT A UMIESTNENIE

    • Panoramatický formát
    • Kvadrát
    • Miestnosť
    • Ateliér

    Použitie efektov

    • Pohyb
    • Multiplikácia vzoru
    • Multiexpozícia
    • Stroboskopický efekt

    Vytváranie ILÚZIÍ

    • Trikové scény
    • Štúdiová hmla
    • Čiastočné zmäkčenie
    • Zrkadlá
    • Svetlo
    • Zmysel gravitácie

    Farebné efekty

    • Čiernobiele riešenie
    • Grafické Roztok
    • Tónovaný roztok
    • Farebný roztok
    • Jiná farba

    Veľkosť predmetu

    • Stôl- hore
    • Nábytok
    • Auto
    • Auto v exteriéri
    • Auto v ateliéri
    • O umelcovi
  • Reklamní a produktová fotografie (česky)