Zaujíma vás, ako zachytávate snímky, ktoré sa klienti nakoniec rozhodnú použiť ako súčasť svojej reklamnej kampane alebo dokonca firemnej identity? Chcete začať s produktovou fotografiou alebo len hľadáte nové prístupy, techniky a inšpiráciu pre svoju ďalšiu prácu? Profesionálny fotograf a pedagóg vybral niekoľko desiatok svojich dokončených úloh, aby opísal celý proces ich tvorby. ... Prečítajte si viac
Pýtate sa, ako vznikajú obrázky, ktoré si klienti nakoniec vyberú ako súčasť svojej reklamnej kampane alebo dokonca firemnej identity? Chcete začať s produktovou fotografiou alebo len hľadáte nové prístupy, techniky a inšpiráciu pre svoju ďalšiu prácu? Profesionálny fotograf a pedagóg vybral niekoľko desiatok svojich dokončených úloh a opísal celý proces ich tvorby.
Inšpirujte sa a naučte sa nezvyčajné fotografické techniky, aby ste mohli pri každej úlohe zachytiť výnimočný obrázok. Vytlačené príklady sú doplnené podrobnými informáciami o ich vzniku, detailnými náčrtmi umiestnenia svetiel v scéne alebo pracovnými náčrtmi autora, na základe ktorých sa dospelo k finálnemu záberu. Naučíte sa postup pri fotografovaní rôznych úloh, od záberov na stole až po automobil v exteriéri, a autor sa s vami podelí aj o tipy na rôzne efekty a ilúzie, ktoré vám pomôžu spestriť vaše snímky.
V knihe Reklamná a produktová fotografia sa okrem iného dozviete, ako:
- Plánujte prácu na reklamnej úlohe od zadania až po prezentáciu výsledkov
- Prechádzajte tvorivým procesom, aby ste našli inšpiráciu a nápady na samotnú realizáciu
- Pripravte scénu, vyberte a nastavte svetlá, potrebné pozadia a ďalšie pomôcky
- Využite vlastnosti objektívov na zobrazenie objektov rôznymi spôsobmi
- Vyberte vhodnú štylizáciu, efekty alebo manipuláciu s obrazom
- Vytvorte nevšedný obraz, či už fotografujete v ateliéri alebo v exteriéri
O autorovi:
Jan Jindra
Autor:Jan Jindra
Počet strán: 232
Formát: 210 x 235 mm brožovaná väzba, šité nitmi
Obsah knihy Reklamná a produktová fotografia
- Čo predchádza fotografovaniu
- Pracovný postup reklamnej práce
- Fotografia a financie
- Tvorivé princípy
Štýlové zdroje
- Štýlové zdroje
- Light Brush
- Krúžkový blesk
OBRAZ OBJEKTU
- Nízka hĺbka ostrosti
- Vysoká hĺbka ostrosti
- Perspektíva širokouhlý objektív
- teleobjektív s perspektívou
- Skladá sa
FORMÁT A UMIESTNENIE
- Panoramatický formát
- Kvadrát
- Miestnosť
- Ateliér
Použitie efektov
- Pohyb
- Multiplikácia vzoru
- Multiexpozícia
- Stroboskopický efekt
Vytváranie ILÚZIÍ
- Trikové scény
- Štúdiová hmla
- Čiastočné zmäkčenie
- Zrkadlá
- Svetlo
- Zmysel gravitácie
Farebné efekty
- Čiernobiele riešenie
- Grafické Roztok
- Tónovaný roztok
- Farebný roztok
- Jiná farba
Veľkosť predmetu
- Stôl- hore
- Nábytok
- Auto
- Auto v exteriéri
- Auto v ateliéri
- O umelcovi