TTArtisan 7,5 mm f/2 Fisheyes pre MFT
Manuálny objektív typu rybie oko pre fotoaparáty MFT. ... Prečítajte si viac
- Objektív s bajonetom MFT pre snímače 4/3
- 150° uhol záberu - rybie oko
- Rozsah clony f/2 - F/11
- Zadný filter ND 1000 je súčasťou balenia
- 7 lamel clony
- Integrovaná slnečná clona
- Minimálna zaostrovacia vzdialenosť 12,5 cm
- 2 LD prvky a 3 prvky s vysokým indexom lomu
Tento dynamický širokouhlý 7,5 mm objektív typu rybie oko f/2 od spoločnosti TTArtisan je objektív, ktorý od rohu k rohu vyplní obrazovú plochu snímača veľkosti 4/3.
Konštrukcia objektívu poskytuje 180° uhol záberu, čím vytvára pôsobivý vizuálny dojem charakterizovaný dramatickým skreslením a kreatívnym zobrazením priestoru, čo pomáha vytvárať široké a inovatívne fotografie krajiny a interiérov. Charakteristické skreslenie rybieho oka a krátka zaostrovacia vzdialenosť 12,5 cm sú vhodné aj na surrealistické a kreatívne portréty a fotografovanie zblízka.
Priložený sivý neutrálny filter ND1000 sa upevňuje na bajonet objektívu (zadný filter) a predlžuje expozičný čas o 10 EV.
POZNÁMKA: Objektív je plne manuálny a nepodporuje elektronickú komunikáciu s telom fotoaparátu.
Hmotnosť | 370 g |
---|---|
Bajonet objektívu | MFT |
Dĺžka | 58 mm |
Priemer | 54 mm |
Objektívy pre tému | Krajiny, Všeobecné využitie, Interiéry, Architektúra |
Typ objektívu | Pevný |
Minimálna ohnisková vzdialenosť | 7,5 mm |
Maximálna ohnisková vzdialenosť | 7,5 mm |
Maximálna clona | f/2 |
Minimálna clona | f/2 |
Maximálna clona (max. zoom) | f/11 |
Optická konštrukcia (prvkov/skupín) | 11/8 |
Obrazová stabilizácia | Nie |
Počet lamiel clony | 7 |
Minimálna vzdialenosť zaostrenia | 13 cm |
Typ snímača | MFT |
Autofocus (AF) | Nie |
Dátum uvedenia na trh | 2021/07 |
Auto/Manual focus AF/MF | Manuálne zaostrovanie |
Matěj Kalčík
KladyOd f4 krásně ostrý obraz i v rozích. Jako lowbudget objektiv určitě nezklame.
KladyOd f4 krásně ostrý obraz i v rozích. Jako lowbudget objektiv určitě nezklame.
ZáporyZkreslení v krajích. Je nutná korekce v postprodukci.
ZáporyZkreslení v krajích. Je nutná korekce v postprodukci.