Reklamácia tovaru

Snažíme sa pre vás nakupovať kvalitné výrobky od renomovaných výrobcov, uprednostňujeme A kvalitu výroby a súciastkovej základny. Veľmi dbáme na vnútorné audit spätnej väzby reklamácií a položky s nadpriemernou početnosťou reklamáciou vyraďujeme z ponuky. Je to lacnejšie pre nás ale predovšetkým pre našich zákazníkov. Z histórie možno garantovať, že vyradenie z ponuky neváhame aj keď ide prémiový výrobok Canonu.

Ak potrebujete predsa reklamovať niektorú z fototechniky, ktorú ste u nás zakúpili? Žiadny problém! Celý proces reklamácie, tak ako sme ho pre vás pripravili je hračka.

Spoľahnite sa, že urobíme pre vašu reklamáciu maximum a hlavne ... rýchlo!

V zásade sú možné 3 cesty vašej reklamácie

  1. Zaslanie tovaru na adresu spoločnosti Fotoobchod, s.r.o., Mánesova 864, 339 01 Klatovy
  2. Akúkoľvek reklamáciu u nás zakúpeného tovaru môžete zaslať priamo k nám.
  3. Zaslanie do autorizovaného servisu
    • Jedná sa o rýchlejší spôsob riešenia reklamácie ako poslanie na naše reklamačné oddelenie. Uspíšíte čas cesty k nám a od nás do servisu. Ak však radšej komunikujete s nami, zašlite tovar k nám.
    • Sme autorizovaným predajcom všetkých ponúkaných značiek, preto je Vám k dispozícii plná podpora autorizovaných servisov.
    • Zoznam značiek a adries autorizovaných servisov s popisom postupu reklamácie.
  4. Reklamácia osobne na pobočke Fotoobchod, s.r.o.
    • Akúkoľvek reklamáciu môžete vybaviť osobne u nás.

Postup v 3 krokoch

  1. Reklamační protokolVyplňte jeden z formulárov XLS alebo PDF
  2. Priložte doklad preukazujúci identitu výrobku, stačí záručný list s výrobným číslom. Faktúru prikladať nemusíte, stačí nám len číslo dokladu
  3. Formulár s prípadným dokladom vložte do zásielky
  4. Odošlite na adresu: Fotoobchod, s.r.o. - REKLAMÁCIE, Mánesova 864, 339 01 Klatovy

Vybavenie vašej reklamácie

O tom či je reklamácia oprávnená a alebo neoprávnená posudzuje výrobca, prostredníctvom autorizovaného servisu, dovozca tovaru alebo oprávnená osoba. O stanovisku vždy vydá písomné vyjadrenie. Je to samozrejme papierovanie, ale toto všetko pre vás postrážime, tak aby všetko prebehlo perfektne.

Pri oprávnenosti reklamácie vám zašleme opravený výrobok, nový kus alebo vám vrátime peniaze prevodom na váš bankový účet najneskôr do 2 pracovných dní od rozhodnutia. U oprávnenej reklamácie máte navyše nárok na úhradu poštovného v primeranej výške.

Ak ste v súhrne informácií vyššie nenašli odpovede na vaše otázky k priebehu a vybavenie reklamácie, neváhajte sa na nás obrátiť na e-mail info@oehling.sk alebo nám zavolajte na +421 917 738 470.

Žiadna položka